Stránka 1 z 1

Napravy nauhlovani

Odeslal: Út 12.09.2017, 21:25
od Iceland
Ahoj vsem.Stale pracuji na mem v8 projektu a mam s tim plne ruce...rozhodl jsem se ponechat origo napravy na nejaky cas nez bude chut to predelat na jine...V8 je usazeny na ramu se vsim vsudy a ted resim spravny uhel kardanu do napravy...ten by mel byt minimalni tusim.Da se domecek s differencialem pootocit nejakym zpusobem nahoru?Abych nemusel predelavat uchyty na naprave...Musim celou napravu rozebrat,nebo staci povolit srouby po stranach a cele to zkusit pootocit?Vubec o uaz napravach nic nevim,doufam ze to nezni moc hloupe :)

Re: Napravy nauhlovani

Odeslal: Stř 13.09.2017, 9:17
od PetrH
Zrovna včera jsem stejný nápad diskutoval s Manyjakem a ten to vůbec nedoporučuje. Nebudou se to pořádně mazat a půjdou srát ložiska v hrušce. Řešení je pustit dolů převodovku nebo dvojkloub na kardan.

Re: Napravy nauhlovani

Odeslal: Stř 13.09.2017, 9:35
od Rennie
PetrH napsal:Zrovna včera jsem stejný nápad diskutoval s Manyjakem a ten to vůbec nedoporučuje. Nebudou se to pořádně mazat a půjdou srát ložiska v hrušce. Řešení je pustit dolů převodovku nebo dvojkloub na kardan.
Tak na mazání ložisek stačí dát více oleje po zauhlování. Takhle se to běžně dělá u gaziku

Re: Napravy nauhlovani

Odeslal: Stř 13.09.2017, 19:24
od Manyjak
Rennie napsal:
PetrH napsal:Zrovna včera jsem stejný nápad diskutoval s Manyjakem a ten to vůbec nedoporučuje. Nebudou se to pořádně mazat a půjdou srát ložiska v hrušce. Řešení je pustit dolů převodovku nebo dvojkloub na kardan.
Tak na mazání ložisek stačí dát více oleje po zauhlování. Takhle se to běžně dělá u gaziku


No jasně převařit nalejvací otvor vejš samozřejmě jde, ale pak to daleko časjejc nateče do nábojů, jelikož je hladina moc vysoko v nohavicích. Navíc v tý originál poloze se tam na vnějším ložisku hrušky ten olej drží, ale po úpravě i se zvýšenou hladinou je to mazaný jen ostřikem, protože to ložo je moc nahoře a ,,svisle´´. To samozřejmě neznamená že to nejde, ale spolu se zásadním zvýšením výkonu a krouťáku to neni ideální.H.

Re: Napravy nauhlovani

Odeslal: Stř 13.09.2017, 20:46
od Rennie
No a má tady IceLand relevantní odpověď. Díky Manyjaku

Re: Napravy nauhlovani

Odeslal: Stř 13.09.2017, 20:53
od Manyjak
Já sem o tom právě mluvil s Buchankou /Petrem/ a ten kardan se mi zdá takovej nejlepší, on tam má TD a dost s tím jezdí. H.

Re: Napravy nauhlovani

Odeslal: Stř 13.09.2017, 23:44
od Iceland
Moc dekuji.Dnes jsem zjistil ze to stejne musim predelat znovu osazeni.motoru,protoze je moc nakloneny dolu :( delalo by to paseku v karburatoru a pri mazani motoru na dlouhych cestach..takze Motor musi jit do uplne roviny...tak.nejspis kvuly spravnemu uhlu.musim jit se vsim niz :(....ale moc dekuji za odpoved.Ty napravy mam vypodlozene 5 cm pod listama..takze teoreticky kdyz to vyndam tak mi to prida neco k dobru a pozdeji zvednu jen karoserrii

Re: Napravy nauhlovani

Odeslal: Čt 14.09.2017, 10:35
od klop
A největší lift je 38" kolama, pletu se? Z těch všech vypodkládacích liftů...

Re: Napravy nauhlovani

Odeslal: Čt 14.09.2017, 10:46
od Iceland
Origo system trekol je i 54"

Re: Napravy nauhlovani

Odeslal: Čt 14.09.2017, 19:03
od Manyjak
Iceland napsal:Origo system trekol je i 54"


To neni žádnej lift, ale zcela přestavěný auto :wink: H.